برگزارى نمايشگاه تمبر در تهران

برگزارى نمايشگاه تمبر در تهران
نمایشگاه مشترک تمبر در تهران برگزار می شود
 
 
نمایشگاه مشترک تمبر و محصولات فیلاتلی همزمان با بیست و هشتم آذرماه جاری با حضور کشورهای خارجی گشایش خواهد یافت.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملي پست، مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست تمبر را یگانه محصول فرهنگی پست خواند و افزود: این شرکت به عنوان بانی تمبر کشور، پاسداشت و گسترش فرهنگ تمبر و تمبرشناسی ،ايجاد بستر مناسب جهت معرفی این سفیر صلح و دوستی به ویژه برای جوانان و نسل جدید و ترغیب آنها به مقوله تمبر و شناساندن اهمیت و تاثیرگذاری این رسانه در انتقال فرهنگ و ارزش هاي جامعه را با جدیت دنبال می نماید.
وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه های بین المللی تمبر از جمله اقدامات موثر در زمینه انتقال فرهنگ و تمدن  ایران به  شمار می رود اظهار داشت: نمايشگاه مشترک تمبر و محصولات فيلاتلي با شعار "تمبر؛سفير دوستي"، با حضور کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، بلغارستان و اتریش با همکاری دفاتر روابط عمومی، امور پست بین الملل و اداره کل تامین ،نگهداری و پشتیبانی و موزه ارتباطات برگزار می شود.
مدیرعامل پست با اشاره به این که 15 مجموعه دار ایرانی در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت گفت: دوستداران تمبر می توانند از این نمایشگاه تمبرها و محصولات فیلاتلیک مورد نظر خود را تهیه نمایند.
وی با بیان این که دانش آموزان از جمله بازدید کنندگان نمایشگاه مشترک تمبر به شمار می روند اظهار داشت: به منظور ایجاد محیطی شاد، جذاب و مفرح، غرفه های نقاشی و سرگرمی برای این عزیزان تدارک دیده شده است.
مهندس مهری با اشاره به این که بازدید از نمایشگاه "تمبر ؛سفیر دوستی " برای عموم آزاد است افزود: علاقمندان به موضوع تمبر می‌توانند به صورت رایگان از اين نمايشگاه که از تاريخ بیست و هشتم آذر‌ماه لغایت سوم دی ماه سال‌جاري در موزه ارتباطات واقع در خیابان امام خمینی از ساعت 8 صبح الی 17برگزار می‌شود دیدن نمایند.
مدیرعامل افزود: وسیله ایاب و ذهاب برای دانش آموزان مدارس مناطق 11 و 12 شهرداری در صورتی که تمایل به بازدید از این نمایشگاه دارند مهیا می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه فرصتی برای تثبیت و ارتقای جایگاه تمبر  و ترغیب جوانان به حفظ این اثر فرهنگی در کشور فراهم نماید.

 
موسسه مانا تمبر                 @manastamps

ارسال نظر

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل : (ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
   آدرس وبسایت : (Site url withhttp://)
* نظر شما :
محل تایپ کد